Triky úst pro byznys

Techniky pro změnu přesvědčení

Triky úst a slov jsou přerámcování námitky zákazníka, člena týmu atd… jednou větou. Jejich cílem je docílit přehodnocení určitého přesvědčení/rám­ce/postoje, který si daná osoba vyvozuje, argumentuje z něj a utvrzuje se v něm. Triky úst mění optiku nahlížení a tím otevírají prostor k diskuzi z jiného úhlu pohledu.

Nejde o manipulaci, ale velmi jednoduché a úderné dovedení k nahlédnutí svého přesvědčení z jiného úhlu.

Workshop využívá principy jazykových vzorců zakladatele neuro-lingvistického programování (NLP) Miltona H. Ericsona.

Obsah workshopu:

  • jak funguje vědomá a nevědomá mysl
  • proč se ukotvujeme v přesvědčeních a co jsou nevědomé strategie zákazníka (proč nevidí, to, co vidíme my?)
  • přesvědčení versus námitka versus výmluva
  • práce s jazykovým metamodelem podle Miltona (14 strategií)
  • triky úst
  • práce s metaforami
  • Overtonovo okno pro změnu přesvědčení mas
  • vytvoření vlastního manuálu úderných vět a metafor pro jednotlivé situace a přesvědčení klienta

Formát workshopu:

  • Interaktivní workshop
  • cca 70% práce na straně účastníků
  • zaměření na konkrétní situace z praxe
  • vytvoření vlastního manuálu vět a metafor

Pokud potřebujete více informací, NAPIŠTE MI! Zavolám a rád Vám vše představím osobně.

 
+420 608 919 260

Kontaktní formulář